کــلــبـــه تـــنــهــایـــی مـــــن

*ღزیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است،نه در کنار هم بودنღ*

کــلــبـــه تـــنــهــایـــی مـــــن

*ღزیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است،نه در کنار هم بودنღ*

شعر در مورد شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

زهرا اگر نبود خدا مظهری نداشت        توحید انعکاس نمایانتری نداشت


جز در مقام عالی زهرا فنا شـدن        ملک وجود فلسفه دیگری نداشت


گــــــیرم که خانه خانه ی وحـی خدا نبود      آتش به بیـــــــت ام ابیها روا نبود


آن بانویی که حرمت قرآنی اش سزاست     در کوچه اش تهاجم اعدا سزا نبود


   حالا چه وقت مجلس شورای رهبر اســت     حیدر مگر خلیفه ی دین خدا نبود


      ای کاش فدک این همه اسرار نداشت   ای کاش مـدینه در و دیـوار نداشت  


      فـریاد دل مـحسن زهـــرا این اســـت   ای کاش در سوخته مسمار نداشت 


مــــــن تنهـــــــــام !



 

 من تنهام ودلم برات تنگ شده

 

خداحافظ،خداحافظ،هیچ وقت نگو خداحافظ

 

اگرچه نمیتونم تورو در آغوش بگیرم

 

من بهت احتیاج دارم،ولی هیچی نمیتونم بگم

 

من تورو میخوام حتی اگه این فقط یه آرزو باشه یه آرزو



... دلتنگی من ...




نمیدونم با این دلتنگیایی که از دوری تو دارم چیکار کنم ؟؟؟؟


دلتنگیایی که گاه و بیگاه نــــه ، همیشه با منن !


دلتنگی که باعث شده یه لحظه رو هم بی خیالت سپری نکنم !


نمیدونم باید به چشمام وعده ی دیدارتو بدم یا نه ؟؟؟؟


نمیدونم کی این انتظار تموم میشه ؟؟؟؟


دلم!!! دلم دیگه طاقت انتظارو دوری کشیدنو نداره !


دلم ،خسته شده از انتظار !


نمیدونم تو چه احساسی داری ؟


نمیدونم تو هم دلت برام تنگ میشه یانه ؟؟؟؟


اما من همیشه دلتنگتم، حتی تو لحظه هایی که با توام


 * دوست دارم  *

... ترس ...



تـــوبیشتــر از هر کس می دانی

من از ارتفاع...

من از بلندی این فاصله می ترسم  !

چشـــم دهان نیست که داد بکشد  به داد چشـــم هـــای من برس…….!

عشق منی !!!




شریک زندگی آدم کسیه که:

می دونه اعصاب نداری…!!!

می دونه حوصله نداری…!!!

می دونه بهونه می گیری …!!!


اما بازم می گه:


"تو" عشق "منی"