کــلــبـــه تـــنــهــایـــی مـــــن

*ღزیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است،نه در کنار هم بودنღ*

کــلــبـــه تـــنــهــایـــی مـــــن

*ღزیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است،نه در کنار هم بودنღ*

مــــــن تنهـــــــــام !



 

 من تنهام ودلم برات تنگ شده

 

خداحافظ،خداحافظ،هیچ وقت نگو خداحافظ

 

اگرچه نمیتونم تورو در آغوش بگیرم

 

من بهت احتیاج دارم،ولی هیچی نمیتونم بگم

 

من تورو میخوام حتی اگه این فقط یه آرزو باشه یه آرزو



نظرات 1 + ارسال نظر
Omid یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 13:55 http://omidzamani18.blogfa.com

من شیعه شدم رها ز هر قید
در دام محبتت شدم صید
مادر به خدا نمی فروشم
یک لحظه ی روضه ات به صد عید
--------
شهادت حضرت فاطمه(س) را به شما تسلیت می گوییم.

ممنون امید که سر زدی کامپیوتر من چند وقتی بود که پاورش سوخته بود

الان درست شده من هم شهادت حضرت فاطمه را به تو تسلیت می گم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.